טרנדים בעיצוב פנים לשנת 2018

גם בעיצוב פנים, כמו באופנה קיימים טרנדים, וזאת למרות שתמיד יהיו הקלאסיקות והטעם האישי של כל אחד מאיתנו. לא חייבים לאמץ אותם, בטח שלא את כולם, ואפשר תמיד לשנות ולשלב אותם עם עיצוב הבית הקיים שלכם.

שנת 2017 כבר ממש תכף מסתיימת לה וזאת הזדמנות מעולה לבדוק- אילו טרנדים בעיצוב פנים יבלטו בשנה הקרובה- שנת 2018?

ברוכה הבאה 2018!
ברוכה הבאה 2018!

צבעים כהים

אם בקיר מרכזי בסלון או בחדר השינה ובין אם במטבח כהה, הצבעים הכהים (כן, גם שחור) מעניקים עומק ועושר ומסבים את העין ותשומת הלב ישירות אליו. בניגוד לדעה הרווחת, צבע כהה לא מקטין את החלל כלל! הגוונים הכהים השולטים היום הם כחול עמוק, ירוק בקבוק, אפורים למיניהם וכמובן, שחור.

קיר כהה בחדר עבודה | צילום: יאנה דודלר

מטבח שחור | צילום: יאנה דודלר

קטיפה

החומר הזה משנות ה-70? זוכרים אותו? אז הוא לגמרי עשה חזרה מטורפת! במיוחד עכשיו בחורף, תחושת הקטיפה הנעימה תחמם אותנו וגם את החלל. הקטיפה עשירה, מעט מבריקה ולגמרי מקפיצה. מספיק פריט אחד או שניים בחדר וזה יעשה את העבודה- כורסא, כריות נוי או כסא.

כורסת קטיפה בחדר השינה | צילום: יאנה דודלר

כריות קטיפה בחדר הילדים | צילום: יאנה דודלר

שיש

האמת שהשיש חזר לחיינו בגדול כבר אפילו לפני שנה, אבל הנוכחות שלו הולכת אפילו עוד יותר לגדול בעיצוב פנים. לבעלי תקציב, שיש אמיתי או דמוי שיש כמשטח עבודה במטבח וגם כחיפוי בחדרי רחצה, יעניקו מראה קלאסי ועשיר ועניין רב בזכות העורקים והמראה הטבעי שלו. אבל יש אופציות נוספות להכנסת הטרנד הזה הבייתה: שולחן עם משטח שיש, קרש חיתוך, שעוני קיר, כלי מטבח ואפילו כריות נוי עם הדפס שיש.

חיפוי שיש בחדר רחצה | צילום: יאנה דודלר

משטח עבודה שוורץ דמוי שיש | צילום: יאנה דודלר

פליז

התחליף העדכני לנחושת שליוותה אותנו בשנים האחרונות- פליז או באנגלית- Brass. גם בתור תוספת קטנה ומנצנצת לבית שלכם, הפליז יכול לעשות פלאים- המראה המטאלי שלו מרגיע והצבע הטבעי שלו מאיר כל פינה. הכוונה כאן היא לא למשטחי ענק מסנוורים, אלא לפריטים קטנים כמו עציץ קטן, מנורה עם בסיס פליז, ריהוט עם רגלי פליז ומסגרות לתמונות ומראות.

עציץ ומנורה פליז
עציץ: עדיקה | מנורה: אסף ויינברום
ידיות ומראה בראס
שידה עם ידיות פליז מכאן: https://www.apartmenttherapy.com/ikea-hacks-that-look-like-a-million-bucks-218583?crlt.pid=camp.2zUWsU89UXzt
מראת פליז מכאן: http://www.archiexpo.com/prod/classicon/product-49336-1612865.html

ורוד

ואם לדייק- ורוד פודרה. האמת? זה הטרנד האהוב עליי מכולם. צבע טבעי, עדין, מרגיע ושלו. מה צריך עוד?

אם פעם היינו רואים את הצבע הזה רק בחדרי ילדות, השנה נראה אותו גם בחדר השינה, בסלון, בחדר הרחצה ואפילו במטבח! אמנם הוא נחשב צבע נשי, אך ככזה הוא גם נעים ואפשר להגיד גם אופטימי, ועם השילוב שלו בבית הוא יכול להקפיץ ולהאיר פינות חשוכות, תרתי משמע.

קיר ורוד פודרה בחדר השינה | צילום: יאנה דודלר

ארון רחצה ורוד | צילום: יאנה דודלר

מה הטרנד שהכי אהבתם? שתהיה שנה מוצלחת ומעוצבת!

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

היי! אני מיכל מייזליש, מעצבת פנים, הום סטייליסטית ובלוגרית. תמיד נמשכתי לסדר ואסתטיקה, ובעזרתם אני עוזרת למשפחות לתכנן ולעצב בית שכיף לקום בו בבוקר, שמתאים לצרכים האישיים והמשפחתיים שלהן ושנעים לחזור אליו בסוף יום עבודה ארוך.

רוצה לקרוא טיפים לעיצוב הבית בקלות?

רוצה להציץ על התהליכים של מאחורי הקלעים?  הצטרפי אליי כאן!

2 מחשבות על “טרנדים בעיצוב פנים לשנת 2018”

  1. שמחתי לקרוא את הפוסט ולדעת שהבחירה שלי בגוון כחול עמוק למטבח ועוד כמה נגיעות בבית
    היא נכונה..
    מטבח שחור גם נשמע מאוד מסקרן.. 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן