פריטים שאהבתי במיוחד בקטלוג איקאה החדש

גם אתם מאלה שמחכים בשקיקה להופעה של קטלוג איקאה בתיבת הדואר שלכם? כן, גם אם הוא כבר מופיע מזמן אונליין באתר שלהם. אם עניתם בחיוב, אז אני כמוכם. אין כמו ההנאה והציפיה של לפתוח קטלוג חדש ולראות אילו מוצרים חדשים הגיעו ואיך הם שולבו עם הישנים, והגלגלים כבר מתחילים לעבוד בראש- איזה פריט מתאים לאיזה פרוייקט, איך אפשר לשלב כל פריט ובאיזה חדר ומה האג'נדה והרעיון העיצובי מאחורי הקטלוג השנתי. בכלל, אני מאוד אוהבת את הקטלוגים של איקאה. יש בהם משהו מאוד אותנטי, לא נקי ומצוחצח, הרגשה של חיים, משפחתיות ובגדול- כיף אחד גדול 🙂 הנה כמה פריטים שאהבתי במיוחד:

תיק גב ורוד

אני אתחיל דווקא בפריט שהוא (מוכנים לזה?) לא רהיט. שומו שמיים, איקאה התחילה לייצר ליין שלם של תיקים גב, מזוודות קטנות, סטים לנסיעות ושקים מבד. גם כאן, כמו בריהוט, העיצוב נקי, נורדי ובצבעוניות רגועה. כל זה יחד עם המחיר הזול להפליא (59 ש"ח) יוצר בעיניי מוצר מוש. וודאי שבחרתי את הצבע הורוד העדין-עדין הזה, שהולך חזק עכשיו ובפרט בקטלוג החדש.

 

תיק STARTTID ורוד | צילום: איקאה
תיק STARTTID ורוד | צילום: איקאה

 

שידת מגירות

בקטלוג החדש איקאה הוציאה כמה מוצרים עשויים עץ בשילוב עור, שהם פשוט שילוב מושלם יחד ויוצרים מראה בוהמייני. השידה שבחרתי, בעיניי כל כך יפיפייה בקו העיצובי ובפשטות שלה. היא יכולה לשמש כשידת מגירות לחדר השינה שלכם, שידה לחדר ילדים ואפילו כרהיט לכניסה או לפינת האוכל. אגב, מי שפחות אוהב את המראה הבוהמייני ורוצה לעדן אותה, אפשר לשדרג אותה בקלות בעזרת צבע אחר.

שידת עץ ועור BJORKSNAS | צילום: איקאה
שידת עץ ועור BJORKSNAS | צילום: איקאה

 

מנורת קיר מתכווננת

מנורה פשוטה למראית עין, בעיצוב מוכר ממנורות באותה סדרה, אבל הפעם היא מתכווננת כמעט בכל דרך שתרצו. היא יכולה להוות פיתרון מעולה לתאורה מעל מיטה ואפילו כתאורת קריאה או עבודה. האור שלה ממוקד מאוד ונעים ואפילו אפשר לעמעם אותו! בקיצור, כל מה שמבקשים ממנורה ממוקדת.

מנורה ממוקדת NYMANE | צילום: איקאה
מנורה ממוקדת NYMANE | צילום: איקאה

 

מנורת לילה

נמשיך עם מנורות כי אני פשוט מתה על מנורת FADO של איקאה. הפעם באיקאה השכילו והוציאו את המנורה הזו, שעד עכשיו הגיעה בזכוכית אפורה ובזכוכית צהובה, בצבע חדש וסקסי- ורוד! הצבע הורוד העכשווי הזה יכול להוסיף נקודת צבע לחלל ולהפוך אותו לרך ורגוע, ובעזרת האור "לחמם" אותו אפילו עוד.

מנורת FADO ורודה |צילום: איקאה
מנורת FADO ורודה |צילום: איקאה

 

יחידת אחסון במראה חדש

את יחידות האחסון מסדרת BESTA אני פשוט ממש אוהבת. אני חושבת שהן פיתרון גאוני כמעט לכל חלל, החל מממזנון לסלון, רהיט לכניסה, אחסון לפינת האוכל ועד לפתרונות שונים לחדר השינה. מי שלא מכיר, יחידות האחסון BESTA מגיעות ברוחבים, עומקים וגבהים שונים, מגוון רגליים או בתלייה, עם חזית או בלי, עם מגירה או בלי, חצי פתוח חצי סגור, מסגרות בגמרים שונים וחזיתות בגמרים שונים. כל אלה מאפשרים אינספור ורסיות ואופציות לסידור ומראה. הפעם נוספה לסדרה חזית חדשה- משושים עדינים על רקע חזית לבנה. מקסים, מיוחד ומשדרג לגמרי!

יחידת BESTA עם חזית חדשה | צילום: איקאה
יחידת BESTA עם חזית חדשה | צילום: איקאה

 

כורסא לקטנטנים

יש לי חולשה לפריטים לילדים שנראים כמו של מבוגרים. תראו למשל את כורסת STRANDMON הקלאסית של איקאה שעברה שינוי גדול-קטן ועכשיו יש דגם לקטנטנים! לא הורס?

כורסת STRANDMON לקטנים | צילום: איקאה
כורסת STRANDMON לקטנים | צילום: איקאה

 

צנצנת, מישהו?

בואו נודה באמת. לכולנו יש יותר מדי צנצנות ריקות בבית, אז מה זה עוד 4 לאוסף? 😉 בסט הזה אהבתי במיוחד את הרכות והטבעיות של השעם במכסים וגם במגש, שלגמרי יכול לשמש כמגש נפרד לחלוטין מהסט. הן יכולות לשמש לכם במטבח, בחדר הרחצה או בחדר השינה, ואפילו סתם ליופי.

סט צנצנות SAXBORGA | צילום| איקאה
סט צנצנות SAXBORGA | צילום| איקאה

 

גם אתם אוהבים את איקאה? אשמח לשמוע מה אתם אהבתם מהקטלוג החדש שלהם 🙂

 

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

היי! אני מיכל מייזליש, מעצבת פנים, הום סטייליסטית ובלוגרית. תמיד נמשכתי לסדר ואסתטיקה, ובעזרתם אני עוזרת למשפחות לתכנן ולעצב בית שכיף לקום בו בבוקר, שמתאים לצרכים האישיים והמשפחתיים שלהן ושנעים לחזור אליו בסוף יום עבודה ארוך.

רוצה לקרוא טיפים לעיצוב הבית בקלות?

רוצה להציץ על התהליכים של מאחורי הקלעים?  הצטרפי אליי כאן!

13 מחשבות על “פריטים שאהבתי במיוחד בקטלוג איקאה החדש”

  1. מרגישה לאחרונה שקטלוג איקאה עמוס מהרגיל , מאוד קשה לי למצוא דברים שאוהבת גם בהגעה פיזית. מה שכן ממש אהבתי את הטיפ שלך על הקונסולה, נותן מראה שונה ויפה לשידה דיי פשוטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן