איך אתם עם אלמוגים חיים?

נכון שאנחנו בעיצומו של החורף האפור, הקודר והמדכא משהו אבל הנה לכם פיסה קטנה של אופטימיות וחיות. כבכל שנה, פנטון מכריזה על צבע השנה שלהם והשנה נבחר צבע בשם אלמוג חי Living Coral 16-1546.

 

צבע השנה של פנטון- קורל חי
צבע השנה של פנטון- קורל חי

בעצם, אפילו לי קצת קשה להגדיר אותו. הוא מעין הכלאה של כתום-ורוד-אדום. צבע אופטימי, חי, מעורר ופשוט כזה שעושה שמח. אם בשנה החולפת ראינו שימוש רב בצבעים כהים אבל גם המון ורוד פודרה בהיר, שכן עכשיו הם שיכללו את אותו ורוד והקפיצו אותו 7 מדרגות למעלה. זהו גוון טבעי (כאמור, כצבע האלמוגים), קיצי ומאיר שיכול לבוא בכל מיני וריאציות בעיצוב.

תראו למשל איך צביעת קיר, קטן או גדול, בגוון הזה יכול ממש להאיר את החדר:

 

קיר בצבע קורל מאיר
קיר בצבע קורל מאיר

או בעזרת טפט מעניין עם דוגמא:

טפט קורל- צביקה טפטים
טפט קורל- צביקה טפטים

 

אם קשה לכם לראות קיר שלם בבית צבוע בצבע עם הנוכחות החזקה שלו, אז הנה עוד כמה דוגמאות להכנסת צבע השנה אליכם הבייתה. עדיין בענייני קירות- תמונות, פרינטים, פוסטרים, אמנות. נגיעת צבע קטנה על הקיר יכולה לשנות את אותה פינה או חלל עם הדפס מעניין בצבעוניות הכל כך נעימה הזאת:

 

פוסטר של SOCIETY6
פוסטר של SOCIETY6

נרד מהקירות אל הריצפה- שטיחים! הוא לא חייב להיות גדול וגם לא במרכז הבית או הסלון. אפשר למקם שטיח צר וארוך במסדרון או ליד המיטה, ובכלל, שטיחים הם תמיד רעיון טוב 🙂 כמו זה למשל:

 

שטיח בצבע קורל של פייברס
שטיח בצבע קורל של פייברס

 

תראו כמה אלגנטי ורגוע הצבע הזה יכול להיות. כסא קלאסי, עדין ומושלם של Pas Normal. כמה כאלה מסביב לשולחן (ה-לא קורלי שלכם) יעשו אותו שמח ממש:

 

כסא אלגנטי מושלם של פה נורמל
כסא אלגנטי מושלם של פה נורמל

 

תסתכלו למעלה. עדיין עם נורות קבלן? מה עם להכניס קצת צבע גם שם? בבקשה. מנורת אוריגמי מקסימה של Tweelingen לחדר הילדים אבל לא רק.

מנורת אוריגמי קורל של טוילינגן
מנורת אוריגמי קורל של טוילינגן

 

 

ואם כבר דיברנו על חדרי ילדים, איזה עוד חדר בבית מתאימה לו יותר הצבעוניות הזאת אם לא לחדר הזה? הכי כיף לשחק ולהתפרע עם צבעים וקישוטים בחדרי הילדים והמשחקים.

 

מצעים לילדים של H&M
מצעים לילדים של H&M

 

ואם באמת לא בא לכם להוציא המון כסף וגם שלא יבלוט יותר מדי, אלא נקודת צבע קטנה וזהו, מה דעתכם על כרית לסלון או לחדר השינה?

כרית קורל של H&M
כרית קורל של H&M

 

לי עדיין לא יצא להשתמש בגוון הזה בבתים שעיצבתי אבל שמחה שהוא נכנס לחיינו המעוצבים 🙂 מה דעתכם על הצבע? אתם הולכים להכניס אותו אליכם הבייתה?

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

היי! אני מיכל מייזליש, מעצבת פנים, הום סטייליסטית ובלוגרית. תמיד נמשכתי לסדר ואסתטיקה, ובעזרתם אני עוזרת למשפחות לתכנן ולעצב בית שכיף לקום בו בבוקר, שמתאים לצרכים האישיים והמשפחתיים שלהן ושנעים לחזור אליו בסוף יום עבודה ארוך.

רוצה לקרוא טיפים לעיצוב הבית בקלות?

רוצה להציץ על התהליכים של מאחורי הקלעים?  הצטרפי אליי כאן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן