עיצוב חדר במהירות שיא

מה זה?

רוצים לעצב חדר בהפתעה למישהו/י? רוצים לעצב חלל בבית אבל אין לכם יותר מדי זמן לפנות עבור המשימה? עיצוב בית הוא לא משימה פשוטה והיא גוזלת המון זמן יקר והתרוצצויות אינסופיות. תנו לי לעזור לכם! במינימום זמן, במינימום מאמץ מצידכם ובתקציב שאתם מגדירים מראש, נחדש, נעשה מהפך, נשנה ונעצב חדר או כמה לבחירה בביתכם.

איך זה עובד?

בתהליך המקדים נכיר ונדבר על הצרכים שלכם, הסגנון והתקציב ונכין לוח השראה וסקיצות על מנת להתאים ולמקד את העיצוב עבורכם. עם אישור הסקיצה והסגנון, נכין רשימת מכלת- מוצרים שצריך לקנות (רהיטים, תאורה, אקססוריז) ומשימות להנדימן (צביעת קירות, תלייה של דברים שונים, התקנות וכו').

ועכשיו מגיע הרגע הכיפי- אני הולכת לרכוש ה-כ-ל עבורכם, מזמינה, מארגנת, מתרוצצת, מתאמת, תולה. ואתם? אתם ממשיכים בשגרה שלכם, נחים, סומכים. ביום ההקמה אתם יוצאים מהבית וחוזרים לבית חדש ומעוצב.

למה כדאי לי?

אתם מקבלים חדר (או כמה) מעוצב בדיוק כמו שחלמתם במינימום זמן ומאמץ, מבלי לחרוג בתקציב שהגדרתם, ללא כיתות רגליים והתרוצצויות בין חנויות ובעלי מקצוע וללא בזבוז זמן וכאבי ראש מיותרים.

אז, קדימה. למה אתם מחכים?

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

היי! אני מיכל מייזליש, מעצבת פנים, הום סטייליסטית ובלוגרית. תמיד נמשכתי לסדר ואסתטיקה, ובעזרתם אני עוזרת למשפחות לתכנן ולעצב בית שכיף לקום בו בבוקר, שמתאים לצרכים האישיים והמשפחתיים שלהן ושנעים לחזור אליו בסוף יום עבודה ארוך.

רוצה לקרוא טיפים לעיצוב הבית בקלות?

רוצה להציץ על התהליכים של מאחורי הקלעים?  הצטרפי אליי כאן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן