חדר ילדים פשוט ומתוק

ממשיכה לשתף אתכם ולהכניס לתהליך העיצוב, והפעם- חדר ילדים מתוק במיוחד.

החדר שלפניכם היה בעברו חלל אחד גדול ששימש בכלל כחדר הורים ענקי ובצמוד אליו ממ"ד אשר שימש כחדר ארונות.

החדר הכתמתם- לפני
החדר הכתמתם- לפני

לכן, הדבר הראשון שהיינו צריכים לעשות הוא בניית קיר כדי להפריד בין שני החדרים האלה. אחרי שעשינו את זה, החדר כמובן קטן מאוד והיינו צריכים למצוא מקום לכל דבר- ארון, מיטות מעבר ושידה קטנה (המשחקים נמצאים בחדר הממ"ד הצמוד שהוסב לחדר משחקים- הרחבה בפוסט הבא). בגלל שהחדר מאוד קטן וכעת כלל 2 דלתות (אחת כניסה לחדר ואחת לחדר רחצה), היה קושי למצוא קיר גדול מספיק עבור ארון בגדים. הפתרון שהצעתי ניצל קיר רחב מאוד עבור ארון בגדים ואיפשר כניסה דרכו לחדר הרחצה. כך בעצם לא הכבדתי על החדר ויצרתי תחושת מרחב ועדיין היה מקום למיטות ולשידה קטנה.

 

ארון הבגדים בקיר הכניסה
ארון הבגדים בקיר הכניסה | צילום: יאנה דודלר

 

הצבעוניות שנבחרה לחדר היא לבן-שחור-אפור והסגנון היה נורדי פשוט ונקי. הדבר הבא שעשינו הוא להיפטר מהצבע הכתמתם ששלט בכל קירות החדר. בחרתי לצבוע את החלק התחתון של כל הקירות באפור כהה 1537T של טמבור ואת החלק העליון בלבן שבור OW241P של טמבור שנוטה לאפרפר. הפרקט הקיים דווקא כן התאים לאווירה הנעימה בחדר ולכן החלטנו להשאיר אותו (וגם כדי לא לחרוג מהתקציב).

 

חדר ילדים פשוט ונעים
חדר ילדים פשוט ונעים | צילום: יאנה דודלר

 

החדר הזה מיועד לשני בנים, למרות שבקלות אפשר היה לחשוב שזהו חדר משותף לבן ובת או חדר בנות. מיקמנו שתי מיטות מעבר, אחת בכל צד של החדר וביניהן ארונית קטנה לפיצ'פקעס של הילדים.

 

2 מיטות מעבר במקביל
2 מיטות מעבר במקביל | צילום: יאנה דודלר

מעל כל מיטה בחרתי פוסטרים של Bandit (מותג ישראלי לפוסטרים מקסימים) עם בעלי חיים וכיתוב. לצד התמונות האלו תלינו מדף שחור ועליו הנחנו מנורות לילה עם האות הראשונה של שם כל ילד וליד פריט מעוצב וספרים. מנורת הקבלן הוחלפה במאוורר תקרה לבן עם תאורת לד מובנית. בימי המעבר בין העונות, לפני שמתחילה הלחות הנוראית, בהחלט אפשר להסתפק במשב הרוח הנעים שיוצר המאוורר וזה גם הרבה יותר חסכוני מהפעלת מזגן.

 

פוסטרים של Bandit
פוסטרים של Bandit | צילום: יאנה דודלר

בין המיטות תלינו שרשרת אותיות עם כיתוב Sweet Dreams. את המיטות הצענו במצעים ההורסים של Little B שהיו מושלמים מבחינת הסגנון והצבעוניות. על המיטות הוספנו כריות בדמות חיות שמתכתבות עם הפוסטרים מעל.

 

צבעוניות ניטרלית
צבעוניות ניטרלית | צילום: יאנה דודלר

 

כדי להוסיף חמימות וגם עניין, תלינו וילון לבן עדין שגם מסתיר את החלון וגם את האור שעלול להפריע לשנת הילדים. לבסוף, על הרצפה פרסנו שטיח שחור עם פאטרן פלוסים בצבע לבן שנקנה בSociety6.

 

שטיח עם דוגמאות פלוסים בצבעוניות המשכית לחדר
שטיח עם דוגמאות פלוסים בצבעוניות המשכית לחדר | צילום: יאנה דודלר
מדף עם מנורת לילה וקוביות
מדף עם מנורת לילה וקוביות | צילום: יאנה דודלר

פשוט, נקי ונעים. זאת הייתה הבקשה ונראה לי שעמדתי בה 🙂

רוצים לראות תמונות נוספות? ליחצו כאן

אהבתם? אשמח לדעת מה אתם חושבים. שתפו אותי!

 

 

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

מיכל מייזליש, תכנון ועיצוב פנים

היי! אני מיכל מייזליש, מעצבת פנים, הום סטייליסטית ובלוגרית. תמיד נמשכתי לסדר ואסתטיקה, ובעזרתם אני עוזרת למשפחות לתכנן ולעצב בית שכיף לקום בו בבוקר, שמתאים לצרכים האישיים והמשפחתיים שלהן ושנעים לחזור אליו בסוף יום עבודה ארוך.

רוצה לקרוא טיפים לעיצוב הבית בקלות?

רוצה להציץ על התהליכים של מאחורי הקלעים?  הצטרפי אליי כאן!

10 מחשבות על “חדר ילדים פשוט ומתוק”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן